Hati Panas Goreng Satu ^^


Assalamualaikum.. Kepada umat-umat islam diseluruh pelusuk dunia yang bukak blog ni mohon jawab Salam yang diberikan okay. Kata orang bila kita masuk rumah kita kena bagi Salam kan? Haaaaaaa ni pun masuk rumah jugak lah. Rumah Forever Young Hahahaha :pp *boring sebenarnya
"Back to the story"..................................................<|3
Kalau single ni kan memamg motif update blog sedih sedih jelah Hahaha. Acah acah sedih gitu. Yelah sapa tak rindu ex kan? Mestilah rindu tangat tangat bangat bangat Muahehehehehe.......... Tipulah kalau sapa yang kata baru break tu dah tkda rindu rindu. Eh eh? Motif nak bagitau yang rindu je ke? Eh taklah~
Sebenarnyaaaaaaaaaa :')Semua dah spare tisu ke? Wahaha malam ni memang malam kerinduan melanda okayy. Tambah tambah pulak hujan ni kan. Hmmmmmm nak peyok peyok itet boyeh? See my little comel blog. Comel macam tuan empunya tanah ni tak? Hahahaha~ mestilah comel mcm ite. Kalau tak Nazirul tak sangkut la. Nazirul? Sapakah dia? Dimanakah rumahnya? *Mohon gelak berdekak ye* Nazirul tu ex aku lah. Ex ke? Yelah Ex5 kita Eh :p
Sekarang dalam proses nak getback kan? Tapi kan tapi kan tapi kan tapi kan. Hang buat aku tawar hati dengan perangai hang. Tiap tiap hari hati ni dapat sakit hati. Tapi tengok lah, aku dengan hang lagi ka? Tu la sebab aku tinggal Aliff. Sebab aku sayang hang, aku sayang relay 6bulan tu. Tapi hang? Yelah semua ikot cakap kawan kan. Kawan penting lagi kan? Go on jelah sayang.
Tinggal jelah aku ni. Tak penting pun. Buat apa nak simpan aku lagi? Time hang ada masalah ada ke hang cari aku? Bila aku suruh cerita ayat hang "Tkda apa lah" cakap ja tkda masalah tapi mesej macam dah apa apa -.-' ingat aku tunggul ke? Muka ni ada cop tunggul pun lah. Takyah risau pasal perempuan tak guna nih. Takpayah lah cari aku lagi. Aku dah penat. Ye sangat sangat penat nak dapat sakit hati. Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :')
Thanks for reading :)
Older Post . Newer Post
Le Direct-or
Hello Earthlings! im human just like you~
Basics:
Name: Nur Izni Izani Known as: Janda/Anis Age: 16 years youngStat: KedahCountry: MalaysiaFav. Colours: Black, Blue, and Soft PinkLanguage: Malay and EnglishHobby: blogging, Sleeping, Eating Fav Quotes: It's so fluffy i'm gonna die!
Likes:
♥ Eating♥ Blogging♥ One D♥ Chocolates♥ Ice Cream♥ Galaxy Tabby♥ Spongebob Squarepants♥ Black+White♥ Sleeping♥ Natural Beauty
Dislikes
✖ Anons, Haters, Copypasters✖ Liars✖ Snails and all animals that dont have backbones✖ Make up✖ High heels

Hati Panas Goreng Satu ^^


Assalamualaikum.. Kepada umat-umat islam diseluruh pelusuk dunia yang bukak blog ni mohon jawab Salam yang diberikan okay. Kata orang bila kita masuk rumah kita kena bagi Salam kan? Haaaaaaa ni pun masuk rumah jugak lah. Rumah Forever Young Hahahaha :pp *boring sebenarnya
"Back to the story"..................................................<|3
Kalau single ni kan memamg motif update blog sedih sedih jelah Hahaha. Acah acah sedih gitu. Yelah sapa tak rindu ex kan? Mestilah rindu tangat tangat bangat bangat Muahehehehehe.......... Tipulah kalau sapa yang kata baru break tu dah tkda rindu rindu. Eh eh? Motif nak bagitau yang rindu je ke? Eh taklah~
Sebenarnyaaaaaaaaaa :')Semua dah spare tisu ke? Wahaha malam ni memang malam kerinduan melanda okayy. Tambah tambah pulak hujan ni kan. Hmmmmmm nak peyok peyok itet boyeh? See my little comel blog. Comel macam tuan empunya tanah ni tak? Hahahaha~ mestilah comel mcm ite. Kalau tak Nazirul tak sangkut la. Nazirul? Sapakah dia? Dimanakah rumahnya? *Mohon gelak berdekak ye* Nazirul tu ex aku lah. Ex ke? Yelah Ex5 kita Eh :p
Sekarang dalam proses nak getback kan? Tapi kan tapi kan tapi kan tapi kan. Hang buat aku tawar hati dengan perangai hang. Tiap tiap hari hati ni dapat sakit hati. Tapi tengok lah, aku dengan hang lagi ka? Tu la sebab aku tinggal Aliff. Sebab aku sayang hang, aku sayang relay 6bulan tu. Tapi hang? Yelah semua ikot cakap kawan kan. Kawan penting lagi kan? Go on jelah sayang.
Tinggal jelah aku ni. Tak penting pun. Buat apa nak simpan aku lagi? Time hang ada masalah ada ke hang cari aku? Bila aku suruh cerita ayat hang "Tkda apa lah" cakap ja tkda masalah tapi mesej macam dah apa apa -.-' ingat aku tunggul ke? Muka ni ada cop tunggul pun lah. Takyah risau pasal perempuan tak guna nih. Takpayah lah cari aku lagi. Aku dah penat. Ye sangat sangat penat nak dapat sakit hati. Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :')
Older Post . Newer Post