Forever Young


Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

(^O^)
Monday . 0 word(s) .



"Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu"
Hukum jawab salam itu wajib. Kalau tak jawab jangan baca okay?  Hahahaha gurau jelah......  By the way, selamat datang ke blog saya.yang comel tapi tak secomel tuannya ini Hahahaha. Maksud sebenarnya saya comel lagi dari blog ni. Kalau kita buat sesuatu. Kita wajib mulakan dengan bismillah. Saya seorang ustadzah dan okay kita  mulakan kelas masing-masing ye murid murid sekalian....................... :')


"Bismillaahirahmanirahim"
Alhamdulillah. Sejauh ini dah perjalanan hidup kita. Allah masih panjangkan hidup kita. Allah masih mengizinkan kita berpijak dibumi yang indah ini. Sebelum saya mula bercerita mari kita sama sama sedekahkan Al-Fatihah buat rakyat palestin yang telah terlepas dari seksaan. Alhamdulillah mereka dikira mati syahid. InsyaAllah. Tak lupa jugak berdoalah untuk rakyat palestin yang masih berjuang  mempertahankan diri dan negara. InsyaAllah doa kita semua akan dimakbulkan. Allah Maha Berkuasa. Bila tengok berita dengan baca newspaper.  Ya Allah, berdegup jantung. Kesian tngok rakyat palestin. Berlumuran darah. Astagfirullahalazim. Meraka tidak bersalah. Mereka juga perlukan keamanan seperti negara yang lain. "Ya Allah kau lindungilah mereka" Aminnnn :')


"6bulan berakhir sekelip mata"
Okayyyyyyyyyy.. Ni cerita yang aku nak share sebenarnya.. Selama 6bulan kita bersama. Selama 6bulan saya diperbodohkan.  Selama 6bulan saya syok sendiri. Selama 6bulan saya berkorban. Selama 6bulan saya bersama awak dan selama 6bulan saya terseksa. Apa ertinya 6bulan hubungan yang kita jalinkan Nazirul?  Tak ada erti apa apa langsung.  Semuanya musnah. Sekelip mata awak padamkan semua tu.  Awak penipu. Ye awak penipu...... 


"Satu minggu"
Selama seminggu saya menunggu. Selama seminggu saya menangis. Selama seminggu saya menahan rindu. Selama seminggu hati saya terseksa. Selama seminggu saya menderita. Selama seminggu saya mimpikan awak. Selama seminggu nama awak yang saya selalu sebut.  Selama seminggu awak yang saya fikirkan. Selama seminggu awak yang saya harapkan. Saya terlalu berharap sesuatu yang tak pasti. Dan selama 6bulan saya jadi bodoh. Bodoh sebab saya terlalu berharap awak akan tunaikan semua janji awak. Dan saya bodoh sebab Allah. Family. Kawan kawan. Dan jugak sahabat yang selalu bersama saya. "Ya Allah. Kau ampunilah dosaku kerana terlalu sayangkan hambamu yang tidak berguna itu" Aminnnnn.


"Kenangan"
Kenangan yang masih segar di ingatan saya.  Saya minta maaf. Saya tak dapat lupakan semua kenangan kita.  Walaupun saya dah cuba buang awak difikiran. Saya masih tak dapat lupakan semua kenangan kita.  Kenangan yang kita lalui. Kenangan saya takboleh nak cerita kat sini.  Saya takmau sengaja gugurkan air mata sebab mengingatkan kenangan bersama awak. Tapi air mata gugur jugak. Sorry Nazirul sebab buat awak tambah dosa. Ye saya menangis sebab awak, awak yang dapat dosa. Maaf saya tak kuat.


"Janji saya. Janji awak. Dan janji kita </3"
Sebab janji saya terlalu percaya. Sebab janji jugaklah saya terlalu setia dengan awak. Sebab janji saya terlalu berharap. Janji awak. Janji manis awak. Saya cuba lupakan. Tapi janji saya maaf. Saya tak dapat mungkiri.  Saya berjanji yang awak akan berada dihati saya.  Dan awak akan tetap ada dekat dalam hati saya kecuali dengan izinNya yang mengeluarkan awak dari hati saya. Again, i'm sorry.  Saya akan tetap sayangkan awak. Janji awk? Awak lupakan jela okay? Saya tak akan tuntut.  Tapi saya serahkan semuanya kepadaNya. Allah menghukum dengan adil. 


"Karma"
Nazirul.. Awak kena ingat. Karma itu wujud.  Mungkin sekarang nih saya dibawah awak diatas. Dan mungkin esok atau lusa awak dibawah saya pulak yang diatas. Saya tak mintak Allah balas semua perbuatan awak. Tapi saya mintak awak rasa apa yang saya rasa. Awak jangan risau.  Apa yang saya rasa tak sesakit wanita yang dimadukan. Tapi lebih sakit dari tu Hahahahaahahhahahahhaha. Saya akan mulakan semuanya dari awal. Saya janji saya akan lupakan awak selagi saya mampu. Saya janji.


GET READY  TO HURT DEAR EX


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction