Forever Young


Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

Pujaan Hati (·ᴥ·)
Thursday . 0 word(s) .



Hi.. Lamanyaaaaaaaaaaaaa tak update blog. Bersawang je blog comel aku nih Hahahaha -.-'. So, macam mana yayang yayang saya semua? Sihatkah anda? Saya disini sihat walafiat. Alhamdulillah........................... :')


5 bulan.............................................
Why dengan 5bulan? Kenapa? Why why? Acehcehceh. Dah 5bulan kita bersama. Dah 5bulan kita ciptakan kenangan. Dah 5bulan kita bertahankan cinta dan sayang ni. Dah 5bulan kita melayari bahtera rumah yang tak bertangga ini. Dah 5bulan kita hadapi pelbagai masalah bersama. Dah 5bulan sayang. Yeahh.. 5bulan bagi saya cukup lama. Ya cukup lama. 
Dear Mohd Nazirul Bin Nor Azman. Terimakasih untuk 5 bulan terawal ni. Terimakasih sayang. Terimakasih biy. Terimakasih sangat sangat.. Terimakasih sebab dah cuba untuk faham hati nih. Hati yang senang terluka senang terasa nih. 5bulan cukup indah bagi saya walaupun penuh dengan dugaan. Hati makin sayang. Diri makin memerlukan. Makin lama kita bersama. Makin lama awak jadi milik saya. Makin kuat rasa cinta dan sayang ini. Makin mendalam rasa rindu dan takot kehilangan.


Dannnnnnn makin lama kita semakin bahagia. Ya sangat bahagia walaupun tiap tiap hari kita gaduh. Tiap tiap hari saya marah awak. Tiap tiap hari saya berleter dkt awak. Ya sayang tiap tiap hari :') Walaupun saya tahu saya suka buat awak marah. Suka buat awak tkda mood. Suka menyusahkan awak. Saya selalu membebankan awak. Saya selalu buat awak sakit hati. Saya selalu tkfaham awak. Selalu buat awak sakit hati. Ya Allah, kejamnya saya. Saya langsung tk pikirkan perasaan awak. Maafkan saya pujaan hati. Mungkin saya tknk terasa diabaikan. Ya saya faham masa awak bukan 24 jam utk saya. Tapi saya terlalu takot, takot sangat sangat awk lupakan saya. Takot awak jumpa perempuan yg lebih baik dari saya.


Percayalah. Hati ini makin hari makin takot nk kehilangan awak. Takot sangat sangat yg tk mampu ditaip disini sayangku. Boleh janji setia dengan saya? Boleh jaga saya bila saya sakit? Boleh faham hati yang kuat cemburu ni? Boleh lapkan air mata ni bila ia mengalir? Kalau boleh three words for you
I LOVE YOU. Andai kata awak tak bahagia dengan saya. Pergilah sayangku, tapi percayalah cakap saya. Awak mungkin susah nak jumpa perempuan yang sayang dekat awk mcm saya. Percayalah.................... :')




Thanks for reading :)




. Newer Post


// Forever Young-One Direction