Forever Young


Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

Saya takot.................................................... :')
Thursday . 0 word(s) .



Hi you all's semuaaaaaaaaa Hahahahaha!! Harini tangan gua rajin nk mengupdate blog okayyyyyyyy. Mohon baca dan spare tisu ok sayang sayang semua. Hmmmmmmm harini memang hari sedih sedunia. Bukan harini saja, kemarin punya kemarin lusa punya lusa pun sedih jugak. SAYA RINDU NAZIRUL......... Susah sangat ke nk mesej saya? Ye memang kita dah putus, tapi kita dalam perancangan nk getback. Sampai hati buat saya macamni kan? Yelah tak guna langsung saya tunggu awak mesej kemarin kan? Sehari suntuk awak...... Hmm ni pun belom tidur lagi sebab masih tunggu mesej awak. Semalam saya mesej awak tapi awak tak reply pun kan? Dah lupa saya ke? Dah ada penganti saya ke? Cepatnya awak dapat penganti. Cepatnya awak lenyapkan sayang dengan cinta awak. Ok fahammmmmmmmmmmm....... Saya kan perempuan jahat, tak layak nk dapat lelaki sebaik awak. Mulai waktu ni, detik ni, masa ni. Saya cuba lupakan awak. Yeah, saya cuba lenyapkan sayang saya kat awak. Awak jaga diri baik baik k? Jangan lupa makan ubat. Jangan race tau. Saya sayang awak.. Jaga diri baik baik tau.. Kalau sayang kat saya try lah cari saya. Saya nak tukar number dah japg. Kalau nak saya carilah saya..


Kalau awak dah jumpa penganti bagitau saya k? Kalau awak dh tak sayangkan saya pun bagitau k? Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kalau awak tak perlukan saya bagitau jugak k? Demi Allah. Awak segalanya buat saya. Awak hati saya. Awak jantung saya. Awak nyawa saya. Awak segalanya bagi saya. Demi Allah. Saya perlukan awak. Saya sayangkan awak. Awaklah semangat bagi saya. Doakan saya jadi perempuan yang kuat dan tak kalah dengan air mata okayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy? Thank youuu. Takecare biyy. Assalamualaikum <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction