Single <|3
Sunday . 0 word(s) .


Menangis hilangkan stress. Menangis buatkan kita lega. Menangis boleh buat kita puas. Menangis boleh hilangka rasa sakit hati. Menangis sebab kita sayangkan dia. Menangis sebab kita tak sanggup kehilangan dia. Jyeahhhh true.......... Inilah cara aku. Eh eh? Cerita pasai menangis pulak? Hmm..... Nampak tak yang aku tengah sedih sekarang? Tak nampak jugak masing masing buta perasaan. Semua ambik tempat masing masing. Izani a.k.a Janda Comel nk mulakajn story morry roti merry Eh? Hahahahahaha :p
Mulakan pagi kita dengan Bismillahhirahmanirahimm............
Assalamualaikum Cintaaaaa <3
Yang Islam mohon jawab salam tu. Tak jawab berdosa tau you all's Hihihihihi :3 Orang selalu pesan bila masuk rumah kita kena bagi salam. Ni pun masuk rumah jugaklah, rumah tumpangan kesedihan Hahaha :'/ Pelik k pelik. Awak-awak semua sihat? Alhamdulillah kalau sihat.................. :')
"Abrakadabra fuh fuh fuh" Jampi serapah :p
Umur baru 16tahun. Tapi dah step acah acah dah besar Wkakakakakakaakakkaka :p Aca aca jeh. Selama 16tahun hidup. Macam macam dugaan yang aku tempuhi *BAJEK BANYAK DUGAAN*. Banyak pengalaman. Banyak kenagan. Dan selama 16tahun jugak aku belajar erti kehidupan sebenar....................... Erti percintaan. Erti kasih dan segala erti yang ada. Hahahahahaha :D Sebenarnya ni bukan ceritanya Haha :p
"Straght to the story............................" *Mohon tisu ok* :p
6bulan.Baru 6bulan kita bersama kann. Selama 6bulan aku cuba nak faham hang. Cuba nak bersabar dengan perangai hang. Tapi hang? Tak faham langsung perasaan aku, Ya tak penah nak faham aku. Aku cakap dah takpayah buat twitter kejadah pukimak tu. Hang buat jugak kan? Masa aku tengok tu aku okay lagi. Tapi lepas aku bukak hang punya followers. Ya itu sungguh babi bapak segala haram jadah k. Efa Evans! Kenapa follow dia? Kenapa tak bagitau aku yang hang buat twitter? Kenapa Nazirul? Hati ni tiap tiap hari dapat sakit k JANTAN. Nak aku faham hang tpi hang penah ke nak faham aku? Penah ke jantan? Kalau dah menyampah meluat dngn aku ni tinggal jelah aku ni.. Aku pun dh tak kesah dah dengan hang. Aku tinggal Alif sebab nk getback dengan hang. Tapi aku silap tinggal dia. Silap ikot hang balik. Sorrylahhhhhhhhhh dah penat ah weyh nak dapat sakit hati Hahahaa :DDDDDDDDDD

Put your cbox or fibox here. Maximum width 240px :)
Template : 


Single <|3